miercuri, 7 septembrie 2011

celalalt...la taclale cu COul - raspunsul

...Azi a sosit si raspunsul CO-ului...

Dear Mr Olar
I can confirm that your application is being processed and required further internal reviews. This process could take a while to complete. I appreciate your patience in this matter. 

...Fata de ultimul mail de la el, cel din iulie, cand mi-a zis ca finalizarea doasrului va dura "a long time to complete", acum cel putin "could take a while" ... adica e un fel de poate... acum , cat ar insemna acest "while" ramane de vazut...

...Drept urmare, ca m-am enervat pe nervii mei, si pentru ca de obicei nu renunt asa usor, la noapte o sa le dau un telefon. La telefon pot sa port o conversatie, pot sa-mi exprim nelamuririle si nemultumirile, si sa primesc un raspuns imediat...la mail pana scrii, pana citeste, pana raspunde, nu e chiar un dialog. Asa ca am aliementat contul Skype, si asteptam sa se faca dimineata in Oz.

...De ce pe Skype? pai simplu: pe Skype costul unui minut pe fix in Australia costa 0.20 USD fara tva. La Orange costa 0.70 EUR fara tva, iar cu extraoptiune de international (reducere de 40% din tarif) costa 0.42 EUR fara tva. La Vodafone costa 0.65 EUR fara tva, iar cu extraoptiune costa 0.50 EUR fara TVA. Asadar, Skype a castigat.

   Sa-mi tineti pumnii sa nu ma balbai. 

Un comentariu: