sâmbătă, 17 septembrie 2011

Romania...fuck you! (little BRO')

Ma gasesc nevoit ca pe 17 septembrie la ora 07:00 sa vin cu partenera mea la Spitalul Municipal Bucuresti, sectia de urgente. Faimosul spital unde se afla cei mai buni medici din Romanai, locul unde se pregatesc urmatoarele generatii de medici. Este locul unde omul bolnav cauta ajutor...si cica vine aici pentru ca in acest loc sunt acei oamenii care au jurat sa ofere acest lucru. Au jurat ca Basescu...pe castraveti si rosii ca ne-o trag de fiecare data cand au ocazia si o fac cu zambetul pe buze. Pe nenorociti nu ii intereseaza nimic.

Am ajuns aici la ora 07:15 si la ora 07:30 a fost grabita in sectia de Urgente Majore...da MAJORE. Dupa ce au stabilizat-o, a fost mutata la sectia de supraveghere. Titul s-a intamplat in decurs de 60 min. Peste inca o ora (aproximativ) au iesit niste analize nasoale si a fost adusa la Medicina Interna unde inca asteapta sa fie verificata.
Asata trateaza imbecilii astia, care isi spun doctori, oamenii care au nevoie de ei.

Nu am cuvinte sa explic ce haos, ce bataie de joc, ce nepasare.
Am langa mine o femeie care are 78 de ani si sta in picioare de cand stau si eu. Pe mine ma dor talpile de la stat, nu vreau sa ma gandesc ce simte ea.

Au renovas spitalul si cretinii nu au fost in stare sa puna scaune de asteptare pentru pacienti... Stau bolnavii in picioare.

Ce tara...Ce oameni....

12:37 - inca asteptam.
13:45 - am scapat....

Dupa ore de stat la coada doamna doctor si-a adus aminte si de noi si a reusit sa o consulte si sa ii dea tratament. Sper sa nu mai trebuiasca sa ajung acolo, mai ales cu o urgenta...nu din alt motiv, dar nu esti suficient de important daca nu esti mort sau foarte aproape...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu