sâmbătă, 6 august 2011

S-a dus prima iubire... (Little BRO`)

Nu va ganditi la prietena mea...ea este defapt amanta... :)
Prima mea iubire...un Ducati Monster.

Am inceput usor usor sa scapam de lucrurile care nu isi mai au rostul in momentul in care plecam. Prima victima a acestei schimbari a fost motocicleta mea...prima mea motocicleta.
O italianca de strada...pur sange si cu multe probleme. A fost o teapa mare aceasta motocicleta si din pacate, asa cum pateste orice necunoscator, nu am stiut ce sa urmarim si la ce sa ne uitam. A fost si aiurea ca a venit din Italia, a fost cumparata pana sa o vadem. Teapa noastra....
Am fost parteneri de drum pentru 2 sezoane intregi si dupa reparatii majore, incepusem sa ne intelegem de minune. O invatasem, stiam ce si cum...stiam sa merg foarte bine pe ea...stiam ce probleme are...ce nu ii place si ce ii place... exact ca o relatie adevarata, intre doi oameni.

Acum 1 saptamana ne-am despartit. Am facut ultima plimbare...
Poate unii nu inteleg, dar poate unii da. Unui motociclist ii este greu sa se desparta de prima lui motocicleta.
Sincer, nu vroiam sa o dau...cu toate defectele ei, cu toate piesele foarte scumpe...cu tot ce avea ea....nu vroiam, speram sa mai prind macar acest sezon...mai ales ca sunt constient ca in OZ o sa dureze mult timp pana cand o sa-mi permit alta.

Am fost trist dupa ce a plecat ala cu ea...va spun sincer. Acum ma gandesc ca ce am facut este pentru un bun mai mare...da daca la o motocicleta este relativ greu...cum o sa fie cand o sa pleci si o sa te bucuri de ultimele experiente, pentru mult timp, alaturi de cei apropiati si dragi?

Vom traii si vom vedea... pana atunci poate ma obisnuiesc.

3 comentarii:

  1. ...Pai gandeste-te cum a fost vacanta de vara din Grecia...cu siguranta a fost ultima pentru un timp, cu prietenii din Romania...iar legat de zdreanta aia de mobra, de-i spui "italianca de strada pursange"...pfff, forget about it...era praf si dupa ce am reparat-o...sa nu-ti para rau...ne luam altele in OZ (si nu italienesti clar!)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa va luati de'alea cu ghidon pe dreapta !

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Nu ma intereseaza pe ce parte este...doua roti sa aiba...si un motor de 1000cc...

    RăspundețiȘtergere