sâmbătă, 5 noiembrie 2011

celalalt...SURPRIZE, SURPRIZE...celalalta fata a Australiei

   Deci trebuie sa va povestesc...si despre celalalta fata a Australiei, aia mai intunecata...
  
   Avem biletele de avion, avem deja cam toate treburile puse in ordine, maine plecam la Belgrad la ambasada sa ne punem vizele in pasapoarte...Dar nu avem cazare pentru cand vom ateriza in Australia!
  
   Planul e simplu, cautam o cazare temporara, pentru 1 saptamana, maxim doua, de preferat un "shared accommodation" sau "short term rental"...
   Exista o suta de mii de milioane de zeci de site-uri care gazduiesc anunturi de acest gen... Cand am inceput sa cautam, nu ne-am gandit nici o clipa, si nici nu am fost preveniti, de posibilele tzepe...
   Drept urmare, am cautat, am gasit vreo 15 chestii care ne-au trezit interesul, am contactat pe respectivii, si am asteptat un raspuns. Din 15, au raspuns 10...din astia 10, am ales si noi vreo 6 carora le-am dat mesaj exprimandu-ne interesul clar pentru prorpietatea respectiva...E, ca sa vezi, ne-au raspuns doar trei pana acum, in doua zile, toate trei fiind "shared accommodation"...
   Ce sa va spun, niste conditii ideale, net, tv, utilitatile incluse in chirie...iar chiria de 600-800 $ pe luna!...si unde mai pui ca aproape toate anunturile erau date de "27 years old singel female" sau pe la 30...cat de bine sa sune?!
  
   Luam legatura pe skype cu primul care ne-a raspuns...pe camera web o fatuca nici urata nici frumoasa, nici prea slaba, dar nici grasa...asa, de o plimbare ;-) ... numai ca nu vorbea ea! vorbea un barbat cu vocea subtiata, iar ea nici macar nu mima sau sa dea din buze ca la un playback obosit!... si ca sa vezi "ghinion", nu le mergea nici netul prea bine, drept urmare am inchis camerele web, si noi vorbeam, iar "ea" scria...
   Nici asta nu ar fi fost o problema, ca daca nimerim cu o "ea" de i se scoala dimineata si face pipi din picioare nu ar fi bai, ca sunt metode mai dure sau foarte dure de a refuza posibilele oferte de placeri carnale anormale...daaar...
   Din "nefericire", ea tocmai era in vizita la sotul ei din UK, sau alte variante aflate ulterior, la un curs de specializare "overseas" in UK sau la un job temporar tot in UK...drept urmare avansul, ca totul era cu plata in avans (si chiria si garantia) nu puteai sa o faci in contul "ei" de banca, care ar fi fost in Australia, ci transfer prin Western Union...urmand ca tu sa iei legatura cu persoana imputernicita care ramasese in OZ, si care ar fi facut actele cu tine, dupa care "ea" iti da un numar de referinta de la FedEx ca sa ridici cheile de la apartament, sau ii dai adresa si iti va tirmite cheile...

   Multumesc Romania, pentru sistemul si oamenii tzepari si corupti, ca altfel cred ca luam o mare tzeapa! Dar cum am fost educat de viata de zi cu zi sa fiu suspicios la tot ce e prea bun, cu cateva clikuri pe net si o cautare mai amanuntita, am aflat ca asta e o schema de inselaciune de cativa ani, care prinde mai ales la tarile cu programe de emigrare (America, Australia, UK, Noua Zeelanda, Canada)...

   Am sa incerc sa fac si eu un cat de mic bine, si am sa postez lista cu numele tzeparilor care au fost depistati pana acum, dar care sigur nu este nici pe departe completa:
• Ann Clare Collings
• Tara Collings
• Clare Collings
• Sandra Roland
• Nedved Henrick
• Laurie Paucot
• Chloe Hourde
• Anna Liffey
• Diette Clemence
• Chelsea Bluessports
• Mr. Smith Rolland
• Sarah Doyle
• Laurent Bizet
• Williams Harry
• Hilton Kurth
• Jean Loux
• Herrerias Stephanis
• Mary Arteda
• Alexandra Martine
• Sarah Hansen
• Marie Millecamps
• Edouardo Martel
• Angel Cunningham
• Susan Northmore
• Ruth Carthew
• Mona Linda

   In concluzie, feriti-va de situri de genul www.shared-accommodation.net care nu au tarife pentru postarea de anunturi, si mai mult de atat, daca un anunt pare foarte bun, mai faceti o cautare dupa adresa sau zona, si o sa aveti surpriza sa gasiti si un al doilea anunt, cu pret mult mai mare, care este de fapt cel adevarat...

   Uite ca si Australia are "glumele" ei, adaptate la societatea si sitemul tarilor cu emigranti multi...

   Succese nebanuite si atentie sporita!
  

8 comentarii:

  1. Thanks for sharing, I will bookmark and be back again
    ----------------------------------------------------------
    Australian de imigrare

    RăspundețiȘtergere
  2. Daniel, pot sa-ti republic postul pe http://www.emigrareaustralia.info si sa pun la sf si o legatura catre tine ?

    Daca da ok, daca nu iarasi ok, fara suparare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. serios?! ... stai sa ma gandesc ... :-) pff, binenteles! cu cat mai multi afla de tzepele astea, cu atat mai bine!

      Ștergere
  3. Salut ! Daca tu ramai la gandirea din Romania in care cei diferiti de tine trebuie batuti (ca numai asa iti poti sustine argumentele in cazul in care le ai,dar deseori "metodele mai dure" sunt o lipsa de argumente si uneori inteligenta si din cate observ esti un tip inteligent si chiar amuzant,deci schimba-ti atitudinea vis-a-vis de ceilalti diferiti de tine,daca vrei sa traiesti in Australia trebuie sa stii ca este una dintre tariile care au un nivel de civilizatie si deci de opinii foarte liberale,daca tu ai ramas cu traume din Romania si crezi ca bataia,Noua Dreapta,oua,rosii,injuraturi sunt benefice pentru cei diferit decat tine,atunci nu o sa ai sanse intr-o tara civilizata. Daca vrei sa aplici "metode mai dure" atunci mergi in Coreea de Nord sau Uganda,Iran,Irak etc ! ). Fac pariu ca inca ma ai frustrari vis-a-vis de cei diferiti de tine (anormali,desigur),unguri si evrei. Sunt in Romania si in lume,unguri care sunt de treaba si care nu te obliga sa inveti maghiara daca vrei sa comunici cu ei,sunt mai civilizati ca ei si nu considera un angajat al statului australian in gluma sau in serios ca fiind "BULANGIU" *(scris cu majuscule precum ai scris si tu intr-un articol). Fii mai deschis la minte,nu lasa Romania sa te doboare,uita de sistemul de gandire din Romania ! Succes !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pt ca nu pot din fire sa tac in asemenea situatii, era inevitabil si un raspuns de-al meu, asa ca...

      am ceva impotriva ungurilor, si daca tu iti imaginezi ca am ceva cu TOTI ungurii, te inseli amarnic. am ceva cu aia care vor autonomie in Romania, am ceva cu aia care sustin ca ei au fost primii in Ardeal, am ceva cu ungurii hortisti...restul sunt probabil, in general, oameni de treaba.

      am ceva cu tiganii, si de cand sunt in Australia, cu indienii, asiaticii si sudanezii (nu negrii in general, doar sudanezii). repet, daca tu crezi ca am ceva cu TOTI cei mentionati mai sus, gresesti teribil...

      am ceva cu evreii, nu pt ca au bani sau ca ei conduc lumea din umbra, ci doar pentru nenorocirile pe care le fac in Palestina...

      am ceva cu americanii pentru ca se cred buricul lumii, stapanii tuturor, si isi baga nasul peste tot in lume "democratizand" amaratii oameni care traiau in mizerie pana i-a salvat unchiul Sam...

      am ceva cu fundamentalistii islamici care mai bine si-ar baga pocnitori in cur decat sa-si lege bombe de piept...

      am ceva cu imbecilii care cred cu patima in cuvintele unor preoti labagii, pedofili, homosexuali sau pur si simplu supra-saturati de mancare si bautura...si care cred, adica urmeaza o religie, un cult, spre subjugare nu spre imbunatatire morala...

      deci?!... tu cu ce drept, si mai ales pe ce baza ma judeci, ma caracterizezi, ma cataloghezi? tu stii ce inseamna sa fie cineva RASIST?! sau HOMOFOB?! sau ANARHIST?! ...ia cauta in scrieri, sa vezi ce surpriza o sa ai, sa vezi cum descoperi ca toti suntem asa mai mult sau mai putin...

      ai citit istorie?! nu in generala sau liceu...asa, in loc de Sandra Brown sau Liberatetea... sa vezi cine au fost hortistii si ce au facut ei in Ardeal...sau sa vezi de unde se trag tiganii ca popor nomad, si de unde vine limba lor...

      sau, citeste si tu un pic de stiri alternative, nu doar ce vezi main-stream media, care e cenzurata pana in maduva oaselor, si sa aflii un pic de ce se intampla cu adevarat in lumea asta... sa aflii ce au facut UN si America in Libia, Egipt, Ecuador, Tunisia, Liban, Vietnam, Irak, Afganistan, Siria...

      te intreb si altfel...ai citit si tu Biblia, macar o data?! ca sa nu mai zic de Coran...sau Kabala... dar ceva din Mahabarata? sau Ramayana? tu stii ca aproape tot ce stim, cum stim, ce scriem sau cum, in ce credem, cum credem, ca traditiile noastre, si toate cacaturile care iti mai pot trece prin minte, au ceva care provine din Mesopotamia si Persia? adica stii de unde? ceva geografie pe langa cea de la scoala? adica din actualul Iran, Irak si tarile invecinate...

      culmea, nu te mint...

      sunt atat de ofensat de postul tau, si de indignat, in cat as putea scrie pagini...de ce? pentru ca in mintea mea cuvintele de mai sus mi-au fost adresate de o persoana care a facut un liceu mediocru, cu o facultate cu nimic speciala, doar pentru toata lumea facea facultate, si pentru ca "fara facultate esti nimic", care lucreaza intr-un domeniu monoton, care e mare evlavioasa,care doneaza bani bisericii si care isi face cruce in tramvai/masina cand trece pe langa biserica, care crede ca democratia imprialista si corporatiile mamut ne vor binele, nu doar banii...care crede ca mancarea bio e mai buna, sau ca pepenii fara samburi sau merele care nu se strica cu saptamanile nu sunt modificate genetic, sau care crede ca incalzirea globala exista cu adevarat, sau ca zaharul natural nu iti face bine...

      ufff...

      Ștergere
    2. ...si ca sa-ti raspund mai direct la comentariul tau (ca nu ma pot eu abtine)...

      eu am plecat din Romania din cauza lipsei de viitor si din cauza lipsei de educatie care a ajuns sa fie apreciata nu blamata (manelistii spre exemplu), nu din cauza civilizatiei...pt ca romanul, este mult mai civilizat decat animalele obeze si obraznice de pe aici...dar, aici, fata de Romania, cand cineva isi da cuvantul sau strange mana ca incheiere de afacere, se respecta...evident ca sunt si exceptii negative, dar nu invers ca in Romania, unde exceptiile sunt aia care dau dovada de omenie...aici lumea isi zambeste pe strada, lumea se saluta, se circula educat (ca e educatia in primul rand, care sta la baza civilizatiei)...spun educat pt ca daca incalci regulile te "ard" astia de nu te vezi cu amenzi scumpe, cu confiscare de masini, cu arest... si atunci "animalul" respecta regulile...
      revenind...cat ai locuit si muncit tu in alta tara decat Romania, ca sa poti sa spui ce diferente exista? si cum ar trebui un roman sa se poarte ca sa "se realizeze"?
      revenind...eu sunt cum sunt, si imi exprim opiniile pe care le am, si gandesc cum gandesc, pentru ca am ales sa fie asa, si pentru ca ma consider un om care nu e o simpla oaie indobitocita, ci un dobitoc ca toti ceilalti care au "indraznit" sa citeasca un pic, sa cerceteze un pic, si care nu i-au lucrurile asa cum sunt servite fara a intreba "de ce"... si TU esti un BULANGIU! de ce? :-)))) pentru ca pentru ca nu imi place comentariul tau, pentru ca la prima impresie pari un pic credul in tot ce se intampla in lume...si pentru ca sunt sanse foarte mari sa ma insel, sau nu... si am dreptul sa iti spun acest lucru, la fel cum si tu ai dreptul sa replici, sau sa comentezi... te-ai suparat? te-am jignit? sincer, sa stii ca nu, doar discutam, dar daca te simti lezat...sa-ti de-a de gandit ca inseamna ca ai de ce sa te simti...intre timp, stai tu in Romania si educa-ti copilul sa nu arunce ambalajul pe jos, dar il loveste un ratat pe trecerea de pietoni care a trecut pe rosu, educa-l sa nu injure, dar lasa-l sa asculte manele, sa invidieze tzatze buci si masini ultra-scumpe ale manelistilor sau coruptilor, si bucura-te ca popa la care te duci tu de obicei nu e "unul d'ala gras", al tau e "cu bun simt si frica lu' D-zeu", dar nu ingroapa pe nimeni fara bani... imi pare rau...dar eu am plecat.

      Ștergere
  4. @Anonim:

    Ai cam gresit locatia comentariului tau. Ce spui tu acolo nu are nici-o legatura cu ceea ce este scris mai sus dar sa zicem.

    Am citit comentariu tau si sincer cand am vazut ca tu treci de partea negativa tari ca Uganda, Iran si North Korea atunci uite un sfat: da drumul la calculator, intra pe google si fa nitica googaluiala sau intra si tu pe youtube si cauta niste documentare. Tarile astea civilizate, cu "Democratia" lor au distrus tarile ca astea care tu le mentionezii acolo.
    Doi la mana, daca esti in australia cu mentalitatea asta, te implor sa te inchizi in casa si sa incepi sa contemplezi putin la ce se intampla in jurul tau si daca nu esti din Australia, sa nu vii aici ca o sa fii unul din cei care se intorce in romania dezamagit si o sa fii exemplu pe forum ca fiind o infrangere a societatii.

    Acum legat de cei "diferiti" ca vad ca iti place cuvantul, eu nu am fost in Ungaria pana acum si nici nu cred ca o sa ajung, dar cand tot ce vad, tot ce aud si tot ce experimentez intr-o tara (ROmania in cazu nostru) este ca vor sa ne ia din teritoriu, ca vor sa facem limba lor obligatorie in scoli sau alte prostii crezi ca mai stau sa caut exceptiile? Nope... daca vor sa invete limba maghiara sau sa aiba biserici unguresti sa se duca la ei in tara, ca eu nu am venit in Australia si mi-am facut biserica romaneasca sau am cerut ca limba romana sa fie recunoscuta. M-am adaptat si am imbratisat oamenii si tara, dar cand si aici vad aceiasi oameni care fac acelasi lucru ce vrei sa fac? sa stau si sa ma uit cum se cred mai presus decat oricine? nu...dau cu rosii in ei, asa cum as da cu rosii si in americani, englezi, francezi, etc...pentru crima in masa si genocidul generat in tarile care tu le numesti "rele si violente".

    Semnat:
    Cel mic...

    RăspundețiȘtergere
  5. Gata l-am publicat aici:

    http://www.emigrareaustralia.info/despre-australia/celalaltsurprize-surprizecelalalta-fata-australiei

    RăspundețiȘtergere