joi, 12 ianuarie 2012

celalalt din nou... 1 luna cat 100 de coopers :-)

   Dragilor, ieri, 12 ianuarie 2012, am implinit o luna de cand locuim in Henley Beach - Australia de Sud!

   Ce am putea sa va spunem mai mult decat ca suntem foarte incantati de alegerea facuta?!...

   Casutza noastra pentru urmatoarele 11 luni cel putin, este asa cum ne-a dorit, cu exceptia faptului ca nu functioneaza, inca, aparatul de fabricat caldura! :-)





   Mai gasim cate un paianjen...iar mai nou ne luptam cu "ciorile" pentru o farama de piersica, din cei doi piersici pe care ii avem in curte! Facem panda cu turele, cu furtunul in mana, si cum se aduna iar "ciorile" la piersicile noastre, stropim cu apa...Nu avem voie sa le ranim, ca sunt protejate de lege, asa ca le stropim cu apa...fara rezultat se pare pentru ca pierisicile bune, intregi, neciugulite, se imputineaza pe zi ce trece...
   Una peste alta, suntem din ce in ce mai indragostiti de Australia!

   DAR, AVEM O VESTE GROZAVA! TOT IERI AM CASTIGAT OFICIAL PRIMII NOSTRI BANI, LEGAL SI NEIMPOZITABILI, IN AUSTRALIA! :-)))))))))))

   Pentru fiecare sticla de bere pe care o returnezi pentru a fi reciclata primesti 10centi...Va anuntam ca am castigat primii nostrii 10$ din baut bere! :-)))) Primii bani castigati in Australia, intr-o luna, doar consumand bere! 100 de sticle de Coopers! La mai multi si la mai multe! Cheers!

3 comentarii:

  1. frumos pe acolo pe la voi.........si cred ca o sa fie din ce in ce mai frumos dupa ce o sa aveti un job. felicitari !!!!!!!11111

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai aveti putin si va luati elicopter din sticle, ca in bancul ala cu Itzic si Shtrul :)))
    Bafta baieti!

    RăspundețiȘtergere
  3. 10 centi pe sticla??? am dus si eu o PLASA cu sticle de sticla la reciclat acum 1 luna...si am primit....wait for it...0.10 RON pe toata plasa!!!! Oh, Romanica....

    RăspundețiȘtergere