sâmbătă, 30 iunie 2012

celalalt... La radio...un pic in eter

Buna, si-atat...ca "seara" la noi e, dar poate la voi nu..."ziua" poate, o fi la unii, da' la noi inca nu...asa ca doar buna!

Buna, dragi ascultatori!

Dupa titlu, va puteti imagina o postare despre radio...
Avem aici "la tara" in Adelaide un post de radio, local pe unde, international pe on-line, de-zice PBA FM si care emite pe 89,7 fm si pe net la PBAfm OnLine.



Acum, ideea este urmatoarea: pe langa faptul ca am trait prima experienta de a fi la radio, live, care a fost foarte tare, unde chiar am avut emotii, de la teama ca o sa ma balbai, trecand prin panica pe care mi-a dat-o lipsa de idei ca ma gandeam ce dracu o sa spun eu acum, si pana la intrebari de maxima stupizenie de genul "cum o sa sune vocea mea?! sa vorbesc mai gros? sau mai melodios? poate mai dur, mai aspru, sau da doctorul LOVE?!"... probleme dom'le...dar, sa nu uit, ca ma uita 'al de sus printre cuvinte si idei, trebuie sa mediatizam un pic acest program propus in fiecare Duminica dupa-amiaza intre orele 15:30 ~ 16:30 (ora Adelaide).

Acest post de radio este sub tutela unei organizatii non-profit, cu fonduri guvernamentale, care ofera spatiu de emisie pentru fiecare, aproape fiecare, comunitate de emigranti din Adelaide.

Pana acum ceva vreme, si anume mai exact de la sosirea lui domnu' "sportdoctor" , zis si Stefan pe numele de botez, acest program romanesc nu facea decat sa impuie capul ascultatorilor cu tot felul de rahaturi ale unei secte religioase locale (sa imi fie scuzat limbajul, un pic, dar am o mare problema cu anumite secte religioase - nu e rasism, nu discriminare, ci pur si simplu nu pot inghiti atata prostie si ignoranta)...revenind, de cand a pus Stefan mana pe microfon treaba s-a mai schimbat...
Dar, din pacate, ascultatorii inca nu...

Si aici intervine scopul postarii mele.

Avem nevoie de voi!

Eu mai putin, ca nu sunt implicat in acest proiect decat ca invitat in emisiune...e drept ca la fiecare emisiune ;-) dar asta doar pt ca am pile: doar nu beau bere mereu cu realizatorul emisiunii degeaba, nu?!

Romanule, care esti aici, sau care inca n-ai ajuns dar esti pe drum...baga urechea la bataie si da-ne o ora din duminca ta spre a-ti atinge organul lu'Corti ca sa-ti miscam cilii, sa auzi o vorba de la noi emigrantii care ne traim visul...sa mai auzi o barfa, o melodie...si neaparat avem nevoie de feedback...da-ti un mail, pe adresa rasdioului, pt programul romanesc, ca sa se vada ca suntem...ascultati, interesati, implicati...

ca intreval orar, vin in ajutorul vostru (nu neaparat ca ar fi nevoie, dar mai bine sa fie decat sa nu fie...), si iata orele de emisie: 
  • Adelaide - Duminica 3:30pm-4:30pm (dupa-amiaza) ora locala
  • Melbourne/Brisbane/Sydney - Duminica 4pm-5pm (dupa-amiaza) ora loacala
  • Perth - Duminca 2pm-3pm (dupa-amiaza) ora locala
  • Romania - Duminica 9am-10am (dimineata) ora locala
  • Londra - Duminica 6:30am-7:30am (dimineata, foarte) ora locala

link pt ascultat on-lie: http://www.users.on.net/~pbafm2/stream.html

adresa de mail: pbafm@yahoo.com.au (va rog sa mentionati in subiect - for Romanian Community Programme)

si, evident, pe facebook: http://www.facebook.com/romanianshow

contam pe voi, da?



Multumesc maxim, si va asteptam!

Un comentariu:

  1. Draga Horia,

    Imi place mult de voi si de felul in care ati pus problema in 2009 ;-)) noi suntem pe punctul de a va calca pe urme, deci ne intereseaza Romanian Comunity there, so please be so kind and tell us if the hours are local hours or not (I will calculate the time differences between Bucharest and your locations).

    cheers,

    Andreea

    RăspundețiȘtergere