sâmbătă, 23 iunie 2012

celalalt...prima vacanta...urmeaza noutati

...in sfarsit...

...mai scriu si eu pe aici...
...am avut si noi prima vacanta, cu luat liber de la munci, cu planuit traseul automobilistic, cu facut bagaje...vacanta nene...la 6 luni de la sosirea in Oz am ales cu inima impacata destinatia primei noastre vacante...

Am fost la Melbourne! Am plecat de Vineri la pranz din Adelaide, cu masina, si seara pe la 10 si ceva am ajuns in Melbourne! Am stat pana Luni la pranz cand am plecat spre casa, drum care spre surprinderea noastra l-am facut mai repede cu vreo ora (780km - 9 ore dus, 8 ore intors).

Oras frumos domne'...Gazdele minunate...Vremea era la ciclu...cam capricioasa...dar n-a contat atat de mult...Ne-am simtit extraordinar de bine!

Am fost intrbati daca ne-am muta acolo...cea mai grea intrebare...
E frumos la noi la tara...e mai aerisit, mai putin trafic, dar prea liniste...
E frumos in Melbourne...e cosmopolit...e modern, viu, ingust in strazi si aglomerat in trafic...

Eu unul m-as muta...dar la mai cald...adica si iarna sa fie cald. Nu ca la noi ar fi foarte frig (la noi in sud, nu in casa - casa noastra e exceptie, reprezinte polul frigului din Adelaide...cred ca mai cald era la cort...) dar as vrea o iarna ca in Darwin, sau Cairns, sau macar Sydeny...

Am zis ca vom vizita pentru cateva zile toate orasele mari, in urmatorul an si jumatate, cat mai avem din sponsorizare...dupa care vom decide...

Pana atunci, cateva poze, si inca o data multumiri comitetului de primire/gazduire: ne-am simtit excelent, am fost primiti si tratati ca familie... De mult timp n-am mai cunoscut romani asa de prietenosi si demni de admirat! Multumim, si speram sa va simtiti la fel de bine si voi cand veti veni la noi!





...si ca sa va faceti o idee...iata si Adelaide, in prima zi de iarna oficiala, la rasaritul soarelui...


Un comentariu:

  1. Un taram de vis , un loc in care am hotarat si eu sa plec dar momentan am de perfectat o gramada de acte am alt statut cu copil minor divortata, dar nu ma las pana nu reusesc.
    Scrii foarte frumos, ai simtul umorului descrii foarte frumos viata voastra acolo.

    RăspundețiȘtergere