miercuri, 21 decembrie 2011

celalalt... Spiders of Our Australian Home

   Fara a incerca sa sperii sau sa descurajez pe cineva, am sa postez aici poze cu paienjenii de pe langa casuta noastra. N-am vazut, inca, niciunul mai mare decat ce am vazut prin Romania, dar tot ce am vazut este periculos mai mult sau mai putin...
   Pentru comparatie va furnizez un link catre un site australian cu si despre vietuitoarele periculoase din Australia, cu caracteristici, simptome si masuri de prim ajutor:



   Bun, si acum sa trecem la experientele personale.
   Chiar in seara asta, ma plimbam prin casa descult, am luat niste haine sa le pun la muradare si vad pe jos ceva ce semana cu o funica mare...nici urma de panica, doar mai vazusem zeci prin curte si pe trotuar, pe langa plaja, prin oras...Asa ca iau hainele linistit, le scutur (aici in OZ cica asa trebuie sa faci cu orice iei de pe jos, sau de pe undeva unde a stat mai mult timp nemiscat, inclusiv incaltari - scuturi) si ma gandesc sa vad daca "furnica" care a cazut din haine (sau cel putin mie asa mi s-a parut) e moarta, asta insemnand ca era de la inceput in casa, de cand am dat cu insecticid general, sau mai e vie, ceea ce insemna ca insecticidul nu e chiar atat de grozav pe cum i-au facut reclama... Dau cu degetelul, nimic...Imping cu degetelul si parca vad o miscare...Ma apropii cu ochiul meu vigilent si mai dau cu degetelul un pic...Cand o ia la fuga, usor topaind, caci ii rupsesem 2 picioare prin interventiile mele precedente, ditamai "White-Tail" ... Va rog sa ma credeti ca am transpirat instantaneu, si cred ca eram alb la fata ca varul...eu unul asa ma simteam, camuflat total cu peretele...



   De retinut ca am avut foarte FOARTE mare MARE noroc ca nu m-a muscat... Dupa primul soc, mi-am gasit aparatul foto, si pe al meu frate care facea sex la telefon (adica vorbea pe skype cu prietena), si astfel am putut sa impartasim cu voi imaginea de mai sus, instantaneu surprins cu cateva secunde inainte de a ne ataca, lucru care a generat invariabil o ploaie de slapi si shprai de insecte si strivit cu servetelul...

   Intr-o alta seara, tot de curand, dupa ce a plouat pentru cateva zile, am prins in cadru un alt ratacit ce fugea de apa... "Black-House"...care n-a avut nici o sansa pentru ca intai l-am gazat, si dupa aia am incercat sa impartim cu el berea noastra...cu toate ca inca mai misca, un pic, si in capacel...



   Am mai vazut, tot acum cateva zile, langa burlan, mai exact in spatele lui avea cuibul, un "Wolf" spider...si mai avea si vreo 4 pui...evident ca i-am gazat pe toti :-)




   Ieri seara, am vazut si un "Garden-Orb"...dar astia sunt nocturni, si cand am pus lumina pe el mai insistent a fugit intr-un loc numai de el stiut...si astfel a scapat de poza si gazare...dar, avea o panza circulara, ca in filmele de groaza, de 1 metru diametru...subtire...

  Hai va pup si va salut! Pe curand...



2 comentarii:

  1. tot citesc de paianjenii astia care tot apar de peste tot si ma gandesc labancul ala cu..Dacia si pisica :)) zic sa luam niste ipsos/poliuretan/silicon si sa incepem sa izolam totul pe acolo :)))

    iar un "house-pet' care mananca dracovenii dastea n-ar fi rau :))

    Te sal Cristal ... australianule
    Sal si pe fatalau din partea mea he he he

    RăspundețiȘtergere
  2. Fratioare, sa nu vada nevasta-mea pozele astea ca nu mai pup Australia in veci. Orataniile astea exista numai in Adelaide, nu si in Perth, da ? ;)

    RăspundețiȘtergere