vineri, 2 decembrie 2011

Big Sister (SYD) and Small Brother (ADL)... (Little BRO`)

Hello lume,

Stiu ca nu am mai scris de ceva timp, dar pe cat de frumos este aici pe atat de obositoare au fost primele zile. Nu va ganditi la fusul orar sau jetlag...am alergat in sus si in jos dupa acte, internet, masina, casa...etc. Ar trebuii sa scriu 2 zile ca sa prezint toata povestea, asa ca am sa sar de la subiect la subiect.

Sa o luam de la inceput.
Am aterizat in Sydney undeva pe la ora 7 seara, ora locala. Aveam zborul a-II-a zii de dimineata deci urma sa stam toata noaptea prin aeroport. Vine prima surpriza, terminalele domestice din aeroportul din Sydney sunt inchise noaptea, de la ora 11 pana la ora 4 dimineata. Foarte tare...urma sa imbratisam niste mese sau vre-o banca din parc si sa o rupem pe somn. Odata in oras, sa dus dracu si somn si oboseala si tot...este ceva ce trebuie sa fie vazut, este o metropola asa ca in filme. Este un oras IMENS, cu cladiri IMENSE. Este frumos, dar dupa 3 ore de plimbare te doare gatul, sa nu mai vorbim de picioare.


O surpriza este ca oriunde intorci capul trebuie sa vezi un petic de verdeata. Daca este o crapatura in asfalt sau in dalele de pe trotuar acolo vin si planteaza ei un boschetel mic sau iarba. Totusi frumusetea orasului este cand mergi cu capul pe sus, vezi cladirile care nu se mai termina si daca sunt nori pe cer...vederea este imposibil de relatat prin cuvinte sau poze.



Urmatoare zii...Adelaide. CBD-ul de aici este infim pe langa Sydney, dar frumusetea acestui oras nu este in inaltime... Adelaide este frumos cand te uiti in fata...
Asta este diferenta intre Sydney si Adelaide...
Suntem aici de 6 zile si am cutreierat orasul asta mai mult decat localnicii. Am mers pe jos, pe biciclete, cu transportul public si chiar si cu masina. Am vazut 50 de suburbii si 2000 de cartiere...toate frumoase, curate si verzi. Peste tot sunt parcuri, terenuri de sport, scoli, gradini incredibile si o curatenie de necrezut. In Bucuresti daca ma asezam pe asfalt, aruncam hainele respective imediat ce ma ridicam. Aici am stat si pe jos si pe garduri si pe trotuar, pe banci, pe masini...rahat...am stat si pe stalpi...NU te murdaresti.


Oamenii sunt extrem de politicosi...dracu sunt prea politicosi pentru noi romanii, invatati cu scarbele din romania... :) sunt saritori, foarte corecti si relaxati. Pe astia in doare in p**** (a se citii penis nu p**a) de tot, nu au griji, nu au stres si nu au probleme. Zambesc non-stop si merg cum mergem noi la inmormantare.
Orasul este minunat, si momentan nu i-am gasit defecte. Totul arata bine si totul este asa cum am visat.





Atat pentru moment...revin maine cu detalii legate de inceperea procesului de asezare.
As fii vrut sa stau nca 1 zi in Sydney, ca sa pot sa va povestesc mai mult si mai detaliat...dar asta este.

Pe maine.

6 comentarii:

  1. Foarte tare ! Sper sa va aranjati bine acolo si sa nu va reveniti prea curand din entuziasmul de inceput. Despre gagici , nimic ? ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai cu scrisul ...... hai, ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe fotografiile! Va tin pumnii dintr-o tara invecinata ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sailor...ai rabdare... :)
    O sa mai postez astazi.

    Multam de urari.

    RăspundețiȘtergere
  5. Va saluta Cristal....acum am ce sa citesc :D nici n-am fost acolo dar deja ador zona asta din ce-mi povestiti :)))

    Ma bucur maxim pentru voi :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Flacai, mai dati si voi un semn. Macar pe forum. Succes!

    RăspundețiȘtergere