sâmbătă, 17 decembrie 2011

ol' little shit-hole...casa noastra pt 2 saptamani

Dragilor, nu ne scuzam pt absenta...am avut treaba, si inca mai avem, cu mutatul...
Si am zis ca intre timp, sa va delectam cu ceea ce a fost domiciliul nostru temporar, de cand am aterizat - 29 noiembrie, pana pe 12 decembrie, cand ne-am mutat in casa noastra pt urmatoarele 12 luni cel putin...

"Ol' Little Shit-Hole" - Ii zice "Backpack OZ" - Hostel, chiar in centrul orasului.
Culmea, nu era mizerie foarte mare. Asternuturile curate, curat prin camera, pe la bai, care erau la comun, si pe la bucatarie. La bucatarie era regula simpla ca daca folosesti ceva (aveam de toate la dispozitie - cratite, castroane, farfurii, cani, tacamuri,etc.) trebuie sa il speli, sa il stergi si sa il pui la loc de unde l-ai luat. Binenteles ca erau si nesimtiti care isi lasau cele folosite, imprastiate peste tot si murdare. Evident ca erau unii (foarte multi din pacate) care spalau vasele la mishto, si se intampla des sa iei o cana, sau farfurie, sau tacam, si sa fie cu grasime sau urme de cine stie ce...
Dar, problema cea mai mare era aerul conditionat. Astia nu aveau separat pe camere, era tot hostelul racit prin tubulatura trasa prin tavan, si cu guri de aer in fiecare camera, fix in mijlocul tavanului. Problema e generata de faptul ca astia au doua dormitoare foarte mari: unul de 12 persoane si unul de 7. restul erau de 4 si 3. Noi am stat intr-un de 3, dar nu au mai dat si locul al 3-lea, astfel ca am stat toata perioada doar noi doi. Imaginativa cum trebuia sa duduie aerul ala ca sa raceasca un domitor de 12 suflete...ce mai contau 2 rataciti intr-o camera la etaj unde batea de-a dreptul vantul rece de sus...
a doua problema ca marime era apa calda/rece. astia pe aici sunt cam tampitei de fel, ca nu exista in nici o baie (nici noi in casa noua nu avem!) robinete care sa amestece apa cald cu cea rece. adica, simplu, ori te speli cu apa calda, doar calda, ori cu apa rece... Ia ganditiva cum e sa te speli pe dinti la dus...sau pe fata, dimineata...
Un alt minus ar fi ca nu aveam masa in camera, nici macar scaun...drept urmare, sigurul loc unde puteam sa ne punem laptop-urile era in camera de zi, la mesele cele lungi, pentru calea erau singurele cu prize...in rest, daca vroiai sa iesi cu laptopul afara pe terasa, sau sa stai la canapele, ciuciu priza...si cum in tot hostelul, mai mereu, eram in jur de 40 de oameni, dupamiaza incepea vanatoarea de locuri la masa...
Singura parte frumoasa este ca ai posibilitatea sa cunosti si sa stai la povesti cu oameni din toata lumea. am cunoscut 2 coreence, 1 taivaneza, 1 elevetian, un cuplu din islanda, 2 canadieni, un cuplu mexic/austria, un grup de 4 frantuzoaice, 2 nemtoaice, 4 scotieni, 1 iralndez, 2 cupluri de belgieni, 2 olandezi...si numai de astia imi aduc aminte...
Trebuie sa recunosc ca acest tip de hostel e grozav de potrivit pentru turistii cu buget restrans, si atat. Si pentru noi a fost OK primele zile, o saptaman, dar dupa aia, deja nu mai suportam...nu aveam un dulap sa ne scoatem hainele, nu aveam un cuier sa atarni cate ceva...dar am scapat, asa ca va las sa va delectati cu cateva poze, pana punem casa pe picioare sa va aratam unde ne-am mutat.





 

7 comentarii:

  1. Vorbesti cumva de sistemul cu doi robineti complet separati ? Pentru ca acesta este traditional in UK si inca intalnit in foarte multe locuri ; eu am stat acolo vreo jumatate de an si in ciuda instructiunilor localnicilor (si anume de a pune dopul la chiuveta/cada si a face mixul acolo) nu m-am descurcat niciodata ) ; cel putin nu am gasit rezolvare la problema cu spalatul pe dinti :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu o sa ai probleme cu spalatul pe dinti :) apa rece este destul de calda ca sa nu ai probleme cu dintii :)
    bafta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Masa de biliard.... mi-am adus aminte ca de cand am plecat din tara n-am jucat. Ca n-am gasit cu cine...

    RăspundețiȘtergere
  4. @navigatoru - asta cu apa rece care-i calda ne-a uimit si pe noi...nu stiu cum o fi la iarna - tot calda, dar acum, vara, fara gheata esti terminat...
    @Marius - pfff, pai de ce n-ai zis?! eu unul sunt mare amator de biliard, dar nu ma laud cu rezultate, caci au intarziat mereu sa apara...dar cand ne vedem, daca n-o fi pe fuga, promit sa te provoc la un duel, si bere :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. doar intreb...nu poti sa instalezi un robinet comun pt. apa calda si rece. adica cumperi un robinet normal si il instalezi in locul celor doua.

    In rest, va doresc numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Destul de nasoale conditii. Bine ca ati scapat de acolo :) Cat costa cazarea?

    RăspundețiȘtergere
  7. sa stii ca nu erau chiar asa nasoale...era curat, in camere si la baie cel putin, si multa socializare cu lume din toata lumea...cazarea era intre 25 si 35$ de persoana pe noapte, cu mic-dejun inclus, care includea 3 sortimente de gem, unt de arahide, vegemite,cereale, ceai, lapte si cafea...

    RăspundețiȘtergere