luni, 5 septembrie 2011

celalalt...la taclale cu COul

...Este 5 septembrie...acum cand scriu, e 5 si la noi (Romania) si la ei (Australia)...la noi a cincea zi de toamna, la  ei a cincea zi de primavara (cred )...
...Astazi s-au implinit fix 2 luni din momentul in care COul (Ofiterul de Caz - Case Officer = un angajat al guvernului australian responsabil de analiza dosarului) mi-a analizat dosarul si a decis ca nu trebuie sa mai imi ceara nici un document suplimentar fata de ce am depus eu deja, si tot atunci a binevoit sa ma anunte ca finalizarea procesarii aplicatiei mele va mai dura...
...Asadar si prin urmare dupa atata timp mi-am inmuiat degetelele in apele inspiratiei si inarmat cavalereste cu goagal transleit (doar ca sa fiu sigur) am creat un mail pentru al meu CO...si acum astept sa vedem ce mai zice...REPLY LOTTERY...

...Printre altele, cu siguranta nu am mai scris pe aici...n-am avut nici inspiratie (cred ca muza ma inseala cu altul, ca nici tigara nu se aprinde cum trebuie)...nici chef. M-am adancit in munca in sfarsit (ca pana luna trecuta, din ianuarie, am stat degeaba ca n-am avut nimic de lucru), in plimbari prin tara pe la nunti (ca tot am de lucru si au inceput sa mai vina bani), si iesiri cu baietii la bere, Cuba Libre, fotbal (doar la TeVe) si fusball...
...Apropo, am descoperit Mai Tai - belea...
...Deci a trecut si vara...e oficial toamna...iar vine iarna...iar incep scolile si facultatile si o sa se umple orasul de parinti care isi duc odraslele cu X6, Q7, GL  la scoala si parcheaza in mijlocul drumului, iar o sa apara toti studentii taranusi parveniti cu masini mari cu numere de bulgaria sau de cine-stie-ce judet care au boala pe bucuresteni si o sa blocheze toate straziele din jurul caminelor si a universitatilor, sau o sa doarma pe ei in intersectii, ca nu au mai vazut semoafoare ca la capitala...si iar o sa ploua mult si toti tampitii o sa isi scoata masinile la plimbare de nu o sa se mai circule prin oras decat ca la inmormantare...iar o sa ninga si autoritatile o sa fie luate prin surprindere, ca intotdeauna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu