vineri, 9 septembrie 2011

Still here... still waiting...(Little BRO')

Raspunsurile celor de la DIAC sunt foarte vagi. Contin informatii, dar sunt foarte seci si generale.
Inca mai astept raspunsul lor in legatura cu viza lui fratimiu, dar sincer nu prea mai sper la un raspuns concret.
Se pare ca trece prin nu stiu ce proces de verificare externa (prin asta sa se inteleaga o institutie australiana dar nu DIAC) si ca asta poate sa dureze ceva.

Planul initial era sa placam anul asta, mai nou exista un nou plan care are ca plecare inceputul anului viitor. Personal, cred ca nu o sa ajungem in OZ mai devreme de Martie sau Aprilie 2012, ceea ce pentru mine este foarte nasol.
Astia de la munca, stiind ca plec, nu o sa mai imi prelungeasca contractul si pentru anul 2012 asa ca din ianuarie sunt pe liber. Ce inseamna asta? fara bani... si cum stim toti, fara bani nu traiesti.
Inca un lucru frumos...tipic romanesc... Va imaginati ce se intampla in colectivul de la munca tinand cont ca subordonatii mei stiu ca eu urmeaza sa plec, la fel si sefii....

Nu inteleg de ce dureaza atat. Aplicatia este inca in termen...atunci cand a aplicat de viza termenul a fost clar "18-24 months"... dar nu inteleg de ce, atata timp cat toate documentele sunt la ei, au fost revizuite (altfel nu cred ca scriau in Online Traking Portal ca sunt toate "Met") nu poate sa ofere o decizie finala. Cat de greu trebuie sa fie? Analizezi zeci de dosare pe zi, intalnesti tot felul de situatii si tu poti sa iei o decizie asupra unui simplu dosar?!

A mai trimis fratimiu un ultim mail catre CO si daca ar fii sa raspunda ca la celalalt ar trebuii sa primim raspunsul astazi sau cel tarziu maine de dimineata. A trimis un mesaj reformulat, cu apel la intelegere si poate isi da si el seama ca nu poti sa stai in nestiinta si sa iti sistezi toata activitatea sau sa te apuci de lucruri noi pe termen lung. Am inteles ca dureaza mult, dar macar sa aproximeze...ca nu o sa-l dam in judecata ca ne-a pacalit sau ca ne-a mintit, dar este altceva sa trebuiasca sa te multumesti cu " could take a while to complete" si este alta situati cand stii ca poate sa dureze 2 luni, 5 luni...etc.
Again, sunt putin ofticat pe cei de la DIAC si in special pe CO, dar asta este...

Still here...still waiting...

3 comentarii:

  1. Salut Daniel. Sunt Andrei, mi-ai spus aseara la intalnire ca poti sa ma ajunti cu cateva informatii legate de meseriile ingineresti pentru cei care vor sa aplice. Adresa mea de e-mail este andrei.bulgaru@gmail.com .
    Multumesc!
    Aseara a fost o intalnire pe cinste si poate ne mai vedem la o bere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, sunt Diana de pe emigrare,
    Imi pare sincer rau sa vad cum il tot amagesc si il amana pe Horia, si cu cat trece timpul, ma simt si eu in aceeasi "oala" cu el :(
    In sensul ca si pe mine ma cam amana cu decizia, avand in vedere ca si la mine toate documentele sunt "met" din 23 aug iar medicalele si au schimbat statusul in "finalised" pe 1 sept. Stiu ca nu e termen de comparatie, Horia asteapta de mai mult timp decat mine dar... e ingrozitoare asteptarea asta fara sa sti nimic concret. Eu le am trimis un mail sapt trecuta luni, la care am primit doar un reply cum ca .. o sa mi raspunda in termen de 7 zile lucratoare ( care, intre noi fie vorba a cam trecut..) deci nici macar nu stiu...daca o sa mai dureze " a while" or anything....

    Anyway, ii "simt" frustrarea, si sper sa nu mai dureze mult pana primeste muuuult asteptata veste cu grantul....
    Asteptare usoara ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim Diana,
    chiar e de ajutor suportul moral pe care il primim. Sper ca tu sa nu treci prin asa o perioada de asteptare ca si mine.

    PS: e normal reply-ul pe care l-ai primit...acum urmeaza sa primesti raspunsul, care nu va depasi cele 7 zile (la mine primele 2 mailuri au venit dupa 2-3 zile, iar astea din ultima perioada au venit fix in a 7-a zi). sa ne spui si noua ce ti-a raspuns, te rog. BAFTA!

    RăspundețiȘtergere