joi, 15 septembrie 2011

celalalt...mail de la CO

   Dragi ascultatori,azi dimineata mi-a raspuns - in sfarsit - CO-ul la un mail dat de mine imediat dupa ce am sunat la DIAC.
  Dear Mr Olar

Please be advised that the reviewing process in done by another section of the department and I am not able to provide you with a time frame.  However, should your application be approved you will have until 06/04/2012 to make an initial trip to Australia. 

   Si eu ce sa mai zic acum?
   Dupa mintea mea, si a lui fratimiu', deduc ca finalizarea aplicatiei clar se va face fara sa imi cera sa refac medicalele, dar nu mai tarziu de decembrie. De ce decembrie? Pai simplu, pentru ca cel mai scurt termen de intrare in Australia pe care l-am descoperit de aproape 2 ani de cand bantui pe forumuri este de 3 luni...
   Tot folosind aceeasi logica, daca trece decembrie, ianuarie, si nu au finalizat aplicatia, s-ar putea sa nu fie de bine...

   Asa ca am decis cu fratimiu sa incepem oretatiunea "negustorii"...am inceput sa facem lista cu ce avem de vanzare, si la ce preturi...Recunosc ca deocamdata doar eu am facut lista, ca fratimiu e la munca, dar cand se va intoarce va completa si el cu ce descopera prin casa...
   Ce pot sa va spun este ca am fost surprins de cate rahaturi am adunat, si de care ma pot lipsi fara nici o tragere de inima...

  Papaa

Later edit: Am aflat pe cai oficiale ca nu exista o perioada minima intre acordarea vizei si data intrarii in australia regelmentata de vreo lege sau regulament. Mi s-a spus ca daca aplicatia este finalizata si daca viza este acordata la o perioada de timp mai mica de 2-3 luni fata de data expirarii cazierului sau a analizelor medicale, ofiterul de caz ma va contacta oferindu-mi posibilitatea sa refac cazierul si medicalele pentru a prelungi termenul de intrare in australia. Atat am vrut sa va ma zic...

5 comentarii:

  1. Eu zic sa-ti faci bagajele la modul serios.
    Asta daca vrei sa pleci totusi anul asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. CO-ul a spus clar, pana la data respectiva. Altfel nu iti dadea un termen. Asta inseamna ca vrea sa scape de tine astfel incat sa ai termenul de intrare, data oferita de el. Asta inseamna ca incepand din acest moment, pana in luna decembrie-ianuarie, o sa ai viza.

    RăspundețiȘtergere
  3. Well, e ceva solid totusi dupa atata vreme. Cu siguranta cat a fost, nu mai este :D asa ca, hai sa fiu prima care te felicita ( in avans) pentru viza care zic eu ca o sa vina curand ;)

    Legat de raspunsul meu, ideea e ca deja termenul lor de 7 zile lucratoare a trecut deja ( le trimisesem mail ul luni pe 5 sept, iar azi e vineri 15 sept, adica alte 2-3 zile trecute peste termenul dat )
    Nici nu stiu cum sa procedez. Daca sa le fac un reply la mail ul lor in care imi specifica time frame ul de raspuns.. si sa ii intreb (diplomatic) daca au primit mail ul de acum mai bine de o saptamana ..... Nu as vrea sa ii stresez, dar, la naiba... am nervii intinsi la maxim in incertitudinea asta ....

    Anyway, vanzare "fructuoasa" ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. *vineri 16 sept (se pare ca am pierdut notiunea timpului ....)

    RăspundețiȘtergere
  5. Diana, nu are rost sa dai reply la acel mail. Este un raspuns generat automat, de o adresa care nu este accesata de nimeni.

    Ori mai astepti putin si incerci sa dai un resend la mail-ul original ori dai un mesaj nou.

    Am observat ca la ei nu prea se aplica polititca romaneasca "Lasa ca il ard eu pe agasantul asta..." asa ca poti sa trimiti linistita. Ce recomand eu este sa ii mai acorzi 2-3 zile.

    RăspundețiȘtergere