joi, 8 septembrie 2011

celalalt...la telefon cu DIAC

   Am vorbit si la telefon cu astia de la Departamentul de Emigrare - DIAC.
   O tanti draguta dupa vorba, cu o engleza ciudata (adica aussie), mi-a raspuns dupa ce am asteptat doar 18 minute pe hold...e un timp relativ scurt fata de o ora cat mi s-a spus ca au mai asteptat si altii...
   Oricum, pe scurt, ca n-am chef: daca CO-ul nu a putut sa-mi ofere un timeframe clar, si exprimarile lui au fost vagi, inseamna clar External Security Checking...si asta pentru ca nimeni de la DIAC nu poate prezice cat timp dureaza pana sunt finalizate acele verificari, care sunt facute de catre organizatii separate de DIAC...drept urmare, se pare ca mai am de asteptat cel putin "a couple of months"... Tipa nici macar nu a vrut sa stie numarul de dosar, ci doar daca am CO si daca am vorbit cu el ce mi-a zis...atat, si mi-a explicat cele de mai sus...
   In concluzie, din ce am citit pe forumurile dedicate emigrarii in australia, aceste verificari externe dureaza intre 4 si 12 luni...mai mult pentru tarile High Risk (India, Pakistan, Tunisia, etc..) si mai putin pentru cele Low Risk (Romania, Ungaria, Polonia...) dar nu mai putin de 3-4 luni...
   Daca nu vine viza pana la sfarsitul lui Octombrie, se duce dracu' jobu' de arhitect din Adelaide, se duce dracu' Revelionul in Australia...ca nu are rost sa plecam in Decembrie cand jumatate de luna e totul inchis din cauza sarbatorilor...asa ca plecare va fi, in cazul asta, la sfarsitul lui Ianuarie...
   Sunt trist...noapte buna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu