luni, 25 iulie 2011

celalalt...conspiratie!...si ce daca?!

   Am un prieten foarte bun care are o vorba cand se impute treaba: "...daca stam bine sa ne gandim...si ce daca?!"

   Si ce daca e o conspiratie zic eu?!... Pai CO-ul nu mi-a raspuns la mail de o saptamana, si nu i-am cerut marea cu sarea...i-am zis doar ca sunt ingrijorat ca toate documentele sunt Ok cu exceptia experientei in munca, si ca daca vrea pot sa ii mai trimit si alte acte docveditoare... Nimic...
   Pai postez si pe forum (pe PomsInOz)...fac thread nou...fratilor, nimic! unu' a raspuns, si ala a batut campii...nici un agent de emigrare, nici unul care sa mai fi trecut prin situatia asta... Nimic...
   E o conspiratie a tacerii! Clar!... Si ce daca?! O insemna ca sunt eu atat de special?!?...Un caz asa de unic...

   Azi, da, abia azi... mi s-a cam luat de nebunia asta cu verificarea mailului la sculare, la trezire, la micul-dejun, la marele-dejun, la pranz, la brunch, la ceai, la cina, la cina iar, la culcare, in timpul somnului... mi s-a cam luat sa stau si sa astept... mai am si altele de facut intre-timp... chiar am atata treaba de mi-e groaza sa ma gandesc...
   Evident ca o sa verific mailul, zilnic probabil, dar schimb atitudinea...nu mai pot, simt ca ma inec in smoala asteptarii... Ii citesc pe altii care asteapta de 2 ani, de 3 ani, si inca mai asteapta... Si eu voi astepta pana voi primi un raspuns, dar nu imi voi transforma viata intr-o asteptare...

   Ma bucur ca m-am trezit pana sa-mi fut mintea si viata de tot...Nu stiu cum a fost sau cum este pe la altii, dar nu mai dormeam nopatea cum trebuie, mi-a albit parul (pe bune) intr-un an cat nu-mi albise in 30, m-am ingrasat dupa care am slabit din nou, am pofte de care ma plictisesc instantaneu... M-am trezit!
 
   N-am chef sa mai scriu nimic acum...ma duc sa ma plimb, sau sa beau o bere...mai am ceva de lucru, poate lucrez...dupa ce beau o bere...sau nu... :-) 

Un comentariu:

  1. ...e de porc cu asteptarea asta, dar pana la urma trece(nu mai e mult).

    RăspundețiȘtergere