miercuri, 27 iulie 2011

celalalt..opinii despre romanii din Australia...inca in Romania

...N-ati inteles titlul?!...

   Sunt romani in Australia, care merita tot respectul. I-am cunoscut pe forum, nu ne-am vazut nici macar o data, iar cu unii dintre ei nici macar nu m-am auzit...si care si-au oferit ajutorul neconditionat, fara sa fie cerut, doar din bunavointa si omenie, si care mi-au acordat incredere de care nu am avut parte nici macar de la unii din prietenii mei de o viata... Imi doresc din tot sufletul sa nu le insel aceasta incredere si mi-ar placea sa pot sa le spun si sa le arat cat de mult ii apreciez.
   Asta nu inseamna ca ne cunoastem, nu inseamna ca avem afinitati comune, poate ca atunci cand ne vom intalni vom avea surpriza sa nu ne simpatizam, vom descoperi ca avem pareri personale total opuse...si ce daca? Asta nu inseamna ca nu ne putem ajuta...sper ca niciodata, niciunul dintre ei sa nu aiba nevoie de ajutor...iar daca din nenfericire au, sper sa pot sa le fiu alaturi...

   Sunt romani in Australia, care nu merita respect. Sunt manelistii, sunt cocalarii, sunt pitzi, sunt parveniti...

  Si unii si altii au ajuns greu acolo, si a fost greu pentru oricare dintre ei la inceput. E absolut normal, doar emigrezi. Tragi obloanele la punctul de lucru din Romania, si deschizi un punct de lucru nou, in OZ...

  Bunicu imi repeta mereu un proverb ardelenesc: "Lupul isi schimba parul, dar naravul ba' "...asa si cu cele doua tipuri de romani din Australia...unii nu isi schimba naravurile de Romania...

  Unii simt nevoia sa se laude, intre ei si pentru noi cei care inca suntem aici, cu realizarile lor, cu situatia lor...manelisti, simplu. Evident ca au cate ceva de comentata la orice, evident ca in loc sa furnizeze informatii, sau sa spuna simplu o parere personala "mie nu imi place aia, dar aia imi place, pentru ca d'aia si d'ailalta" ei sunt eternul "Gica-contra", si evident ca experienta lor personala e cea corecta pentru ca uite ce bine au ajuns ei...
  Iar altii sunt o comoara de nestemate pentru emigrantul in devenire, sau in asteptare...Multumesc oameni buni, aveti toata stima mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu