marți, 28 iunie 2011

celalalt... episod de aventura

...am dat mail acum 5 minute catre Team7...o sa fie o noapte lungaaaaaaa cat sula calului...(scuzati expresia, da' o sa fie lunga rau de tot)...
...tre' sa va povestesc, ca nu am stare, nu am somn, nu mi-e foame...servesc o conserva (a se citi bere la cutie) si fumez atat de mult de i-as face invidiosi si pe turci...

    Povestea: eu am aplicat de viza pe 2 iulie 2010. Viza 176 State Sponsored South Australia...Nu s-a intamplat nimic nimic pana pe 18 martie 2011, cand DIAC (scurta prescurtare pentru Departamentul Guvernamental pentru Emigrare) a trimis un mail personalizat catre aporximativ 10000 de aplicanti, in care ni se recomanda sa ne facem analizele medicale (radiografie la plamani, hepaticele, HIV, analize de sange generale si un control medical general), sa ne obtinem cazierul judiciar si sa completam un formular tip cu date personale.
    Asa a inceput balamucul psihic si fizic...In acea scrisoare ni se mai spunea ca in termen de maxim 3 luni vom primi un Ofiter de Caz (CO - Case Officer) care va analiza dosarul fiecaruia, si ori va mai cere documente in plus fata de cele uploadate la inceput, ori va lua o decizie de acordara, sau nu, a vizei...
    Era logic, si eram constient ca va dura cel putin o luna, daca nu chiar 2 pana sa ajunga si la aplicatia mea, pentru ca erau foarte multi inainte de mine...dar, credeti-ma, nu ma lasa sufletul, inima, creierul, neuronul, agitatorul din mine sa nu verific mailul de zece ori pe zi, sau aplicatia online de vizualizare a evolutiei dosarului...
    Am trimis toate documentele si analizele cerute de ei, au ajuns undeva prin aprilie...
    Din aprilie pana pe 9 iunie 2011 nu am mai avut nici o veste, nici o schimbare, nici un semn...
    In ziua aia s-a schimbat statusul analizelor medicale din "cerute" in "finalizate", si un mini-mesaj cum ca aplicatia este procesata mai departe...Alte emotii, alti bazdaci, alti mancarici in cur, alte nopti nedormite...pana pe data de 17 iunie cand simteam ca daca nu le trimit un mail dau cu laptopul de pamant...click "send" si gata...
    N-a trecut bine noaptea, ca dimineata m-am trezit in inbox cu un mesaj care imi confirma ca am fost alocat unui ofiter de caz care va analiza dosarul, si ca daca va considera necesar imi va cere si alte documente, daca nu, nu...
   Buuun...pana aici a fost cu a fost, dar cand au inceput sa apara pe forumuri oameni pe care ii cunosc si cu care vorbesc de 1 an aproape cu mesaje de genul "Yupeee! Am primit viza!" si care au depus de viza dupa mine, am crezut ca o iau razna...este 29 iunie in Adelaide, si eu inca nu am nici un semn, asa ca in urma cu 20 de minute, am dat click "send" la un nou mail...O sa aflam de dimineata (sper) ce raspuns va fi...
   Pana atunci...Noapte buna!

Un comentariu: