joi, 16 iunie 2011

Primul pas... (Little BRO`)

Uite ca a venit si ianuarie 2011...
Eu scapasem de problema cu destinatia... fratele meu deja aplicase pentru South Australia, cu capitala Adelaide. Putini pleaca spre destinatia asta...dar eu sunt inca foarte optimist. Sunt sigur ca Adelaide este un oras super, cu multe oportunitati. Horia este putin nemultumit de destinatie... el vroia Brisbane sau Sydney...
O sa ajungem si acolo... important si prioritar este sa ajungem in OZ....

Normal ca trebuia sa se intample ceva, asa ca s-a intamplat... vine vestea ca pe 1 iulie (cred) se introduce noul criteriu de punctaj , unde se pune mai mult accent pe IELTS (International English Language Testing System), pe studii si pe experienta in munca. in cateva cuvinte, nasol pentru mine...atat de nasol incat terminasem unghiile mele de ros, trecusem deja la caine... sa nu vorbim de partea cu sfincterul...ala saracu a avut antrenament intens...  Asta insemna ca trebuia sa-mi pragatesc dosarul fast...si fara probleme, IELTS din prima, Assessment rapid...State Sponsorship rapid...si sa aplic pentru ele in asa masura incat sa nu existe motiv de refuz din partea lor.
Eram hotarat sa fac totul bine si sa o duc pana la capat. Ce nu eram asa de sigur, este daca reuseam...
Cu gandul ca pot sa gresesc ceva, sa uit ceva...sau sa nu pot sa obtin vre-un document...am zis ca este timpul sa ma apuc de treaba. Asa ca mi-am facut planul... primul era IELTS, asa ca m-am programat cat de repede am putut, adica pe 5 martie. Apoi venea assessment-ul, unde trebuia sa trimit documentele la ei...taxa...si asteptatul...Dupa cele 2, venea sponsorizarea... unde imi trebuiau ambele documente de mai sus... si ultima, aplicatia de viza.
Cu cat citeam mai mult si cu cat mai multe documente se adunau, atat mai speriat eram de outcome.

O sa le prezint pe rand si in mai multe posturi...
Cum acest blog este pentru amandoi, eu o sa prezint acest drum din punctul meu de vedere.

See you....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu