sâmbătă, 18 iunie 2011

celalat - Romania 1

    Romania  contra Eu , scor la pauza 1-0.
    Nu imi merge netul, telefonul si televizorul de ieri dupa-amiaza. Sunt fericitul beneficar al unui pachet integrat de la RDS-RCS cu fibra optica pana in casa, din al carei modem pleaca un cablu de telfonie, doua cabluri tv si net.
    Ghiciti ce, am vrut sa fac o reclamatie, o sesizare... Cum?!
    Telefonul nu mai merge, netul nu mai merge... singurul numar pt reclamatii este un fix...
    Sun de pe celular, astept... astept iar...am asteptat 15 minute, raspunde o tanti...ii explic ca nu am conexiune la fibra...si timp de 5 minute ne explicam unul altuia ce se intampla...
    Ea ca daca am router wireless, ca daca am firewall...eu ii explic ca nu imi merge nici tv-ul nici telefonul, ea incearca sa ma conviga sa opresc antivirusul, sa verific cablurile, sa dau reset la modem a 6 oara...
    Intelege intr-un final ca nu am semnal pe fibra, ca pur si simplu nu se aprinde beculetul care arata semnal pe fibra optica, si in sfarsit demareaza o ampla actiune de inregistrare a unei sesizari...
    Greu nene, greu rau de tot, imi cere adresa, imi cere CNP, apoi pierdem inca 5 minute in care eu ii explic zona in care stau, deoarece se pare ca este o problema la Obor, dar eu stau pe la Piata Gemeni, deci nu e aproape...revenim iar la sesizare...a durat alte cinci minute ca sa obtin un umar de inregistrare si o promisiune ferma ca se va investiga...
    Concluzia la pauza, am ramas fara o gramada de minute nationale, si tot nu s-a rezolvat problema...pt ca asta se intampla acum 2 ore, si am noroc cu un vecin de la care fur niste net wireless...

Un comentariu:

  1. ...s-au facut 24 de ore, 6 ore de la plangere, si tot nu-mi merge tv-ul , net-ul si telefonul...

    rezumat la pauza: Romania insista sa castige!

    RăspundețiȘtergere