marți, 28 iunie 2011

Day by day...(Little BRO`)

Nasol...uite ca mai pun un post fiind in aceasi situatie...asteptand.
Nici-o veste...

Am reusit sa vorbim (eu su Horia) cu o familie de romani din Adelaide, South Australia...unde o sa mergem si noi si sincer, as fii preferat sa nu fii auzit ce au spus ei. Din voce si din modul in care abordeaza orice problema iti dai seama ca ei deja traiesc intr-un mediu relaxat, fara stres departe de obiceiurile romanesti unde totul se invarte in jurul zilei de maine...cel putin asa este la multe cazuri. Ne-au povestit si ne-au explicat ce, cum si de ce...ne-au laudat acel oras si acea tara... pot sa spun ca ne-au pictat in cuvinte, tabloul perfect... parerea noastra.
Foarte...foarte politicosi si saritori. Nici nu stiu cine suntem si cum aratam si deja ne-au oferit ajutor atunci cand ajungem acolo...tara aia chiar te schimba si procesul acesta de emigrare este foarte bine gandit dupa parerea mea.

El...Iulian si ea...Marga si prin discutia cu ei am aflat informatii noi...lucruri pe care trebuie sa le facem acolo si care sunt, oarecum obligatorii... Unele sunt interesante si au o latura buna, care te faci bucuros sa le rezolvi...asta daca elimini faptul ca totul o sa coste.Unele o sa fie mai putin placute, dar totul este pentru un viitor mai bun, asa ca le faci fara sa simti partea negativa.
Incet cunosti mai multi oameni si aflii mai multe lucruri, bune si rele, despre viitorul tau..ca loc si incepi sa fii mai increzator in reusita ta.

Intre timp totul a ramas la fel, acelasi ritual, aceleasi discutii pe forum, aceleai statusuri la aplicatie...
Mai am de asteptat conform termenului dat de CO si deja m-am impacat cu ideea...dar totusi nu am scapat de verificarile zilnice... 

Sper ca in urmatorul post, sa am mai multe vesti si mai bune...

Still waiting....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu