joi, 16 iunie 2011

IELTS (Little BRO`)

5.02.2011 IELTS Test Day...Fuck yeahh..

Eram pregatit... facusem testele online oferite de ei, citisem putin...am ascultat si eu niste BBC (degeaba) cateva exectitii de vorbire (cu precipitatii)...etc.
Ma trezesc devreme, si plec spre locatie (Hotel Caro). Cum eu in general dimineata sunt foarte inteligent, m-am gandit ca nu se poate sa am nevoie de bani la mine, asa ca am plecat cu 3 RON in buzunar...
Ajung la hotel...deja eram panicat si numai Engleza nu mai stiam eu... ma simteam de parca am un bat un posterior si un pitic in cap care pe langa faptul ce este gay, mai este si sadomasochist...
Parchez masina, in parcarea B. La intrare un panou mare pe care scria "Parcare gratuita primele 3 ore..." dar ce nu am vazut eu ca scria mai jos "...in parcarea A".
Imi iau pasaportul, si bonul fiscal...mai aveam 3 pixuri (invatat ca la scoala), 1 creion mecanic...1 guma de sters si o cutiuta de mine pentru creion.
Asteptam pe hol, sa intru in sala de examinare...si vine o tanti, foarte supla...defapt cred ca daca se punea din profil si scotea linba ziceai ca este un fermoar... (la naiba...ce rau sunt...) si ne invita in sala. Dupa un control mai rau ca la vama... ne asezam pe scaune.

Tantica se agata de un microfon de 2 ori cat mana ei si incepe sa vorbeasca intr-o engleza de canal...ca de balta este putin spus... nici-o sansa.... nu intelegeam nimic, si dupa ce fata avea colegul meu de banca...nici el.
Dupa 20 min de bla bla bla... si bla bla bla... m-am gandit ca este clar, daca si ala/aia de pe caseta vorbeste la fel... o sa-l pic mizerabil si asta este...
Dupa instructajul oferit...incepe examenul... 
In cateva cuvine, examentul de Engleza consta in : proba de ascultare, proba de citire, proba de scriere si proba de vorbire (conversatie).

Proba de ascultare :
Aceasta proba consta in ascultatea unor track-uri audio, cu diferite subiecte si notarea anumitor raspunsuri sau cuvinte din conversatia celor de pe CD, care sunt raspunsuri ale unor intrebari care le ai pe hartie. Simplu...
Tantica da play la CD si incepem... ala trancanea pe CD noi scriam ce apucam, cum apucam...
Testul a fost usor, tot ce iti trebuie este concentrare. Am incercat sa elimin totul din mintea mea si sa aud doar ce spune ala... Da da...sa incercati voi si daca va merge sa-mi spuneti cum...
Nu vreau sa par obsedat, dar m-am concentrat atat de tare inca o anumita parte din mine a reactionat prin marire si intarire... Nu fac misto... aveam un chef de sex....
Pe tot parcursul probei am avut probema crescuta...si asta nu a fost un lucru bun...
A fost ceva de genul... ala bla bla bla...la urechi bla bla bla...in mintea mea bla bla sex... shit!!
La sfarsitul probei aveai un timp scurt ca sa-ti verifici rezultatele. Vai doamne !!!... nu vreti sa stiti ce reactie am avut cand am vazut ce am scris si cum am scris... Dai si corecteaza, dai si sterge...rescrie, aduti aminte ce au zis aia...care era contextul...care era cuvantul...

Proba de citit :
Easy said... atat.
Trebuie sa citesti niste texte, si sa extragi din acele texte raspunsurile la cateva intrebari... Asta a fost usor si l-am terminat din timp, astfel incat am avut timp sa-l corectez. Spre norocul meu, nu am mai avut experiente neplacute...fara booner...fara perversiuni... liniste completa...

Proba de scris :
Aici e grav...eu nu am nici-o treaba cu scrisul... Word AutoCorrect RULES!!!
A trebuit sa scriu o scrisoare amicala, prin care invitam un prieten sa mearga cu mine in Las Vegas, intr-o excursie castigata la un concurs. La ei se practiva un vocabular cuprins intre formal si amical... tot ce-mi venea mie prin cap era varianta romaneasca, tradusa in engleza : "Hey Dan, what the fuck are you doing??! I won you dumb shit.... We are going to fucking Las Vegas, you pussy..."etc. Na cum darcu sa scriu asa ceva, la noi in vocabular nu exista...cum dracu sa-i trimiti o scrisoare?...IL SUNI!!!! sau ii dai un BUZZ! sau in ultima instanta, ii trimiti un mail...astia de unde dracu vin?!?!
In fine...am cautat poetul si oratorul din mine si am scris ce trebuia sa scriu... am ramas putin suprins...dupa 5 minute nu scrisesem nimic...
Intr-un final am dat gata scrisoare...si am trecut la punctul 2, o mini compunere.
Trebuia sa scriu un raport legat de trafic...bla bla bla... aici am avut noroc, cu 2 zile inainte facuse un exercitiu exact pe o astfel de problema... thank you god, for my good memory...

Gata testul scris...
Ne invita afara, dupa ce ne comunica ora de examen oral, care se sustinea a-II-a zi, la British Council.
Ies din cladire ma urc in masina si sa vezi surpriza!!!! Mai sus am mentionat ca eu am parcat in parcarea B, si ca acele ore gratuite erau in A, perfect! Acum trebuie sa platesc...dar stai...cum eu dimineata sunt foarte destept, aveam 3 RON la mine...si parcarea facea 10 RON... foarte tare!!!!
Uite cum am plecat cu transportul in comun, m-am dus acasa, mi-am luat banii si m-am intors sa-mi recuperez masina... Ca sa vezi, mai trecuse 1 ora...acum era 12 RON... I love this Country!!!!

06.02.2011 IELTS Testul Oral :
Foarte simplu, te duci si astepti sa te invite intr-o camera, unde o sa porti o discutie foarte draguta cu un examinator... asta daca nu ai norocul meu, sa dai peste un examinator fara un dinte din fata...ss-it...si cu un chef de viata de mai bine lasa...
Sincer...in timp ce vorbeam cu doamna respectiva si mai uitam la ea...imi venea sa plang pentru ea...
Voi credeti ca seful vostru este sictirit? sau nevasta gravida este enervanta? sau copilul este de neinteles?!?!? trebuia sa fiti acolo...

Pana la urma totul a iesi  mai bine decat ma asteptam. Pe 18.06.2011 am primit raspunsul : Overall band 7.5

Fuck yeahhh!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu