miercuri, 29 iunie 2011

celalalt... episod de aventura - raspunsul

Neata!
Cum am suspectat de la inceput, astazi de dimineata la ora 7 (ora romaniei) am primit raspuns de la ofiterul meu de caz....

"Dear Mr Olar

Your application will be assessed next week.

Regards,
Case officer"

...si eu ce ar trebui sa inteleg?!...cred ca nimic, cred ca a scris in engleza ceea ce in romana ar fi sunat ceva de genul "Mai asteapta, o sa ma uit si la dosarul tau...cred ca saptamana viitoare..." - aici vorbeste mintea mea de roman, ca in romania asa functioneaza anumite lucruri...in australia sper sa nu...
...deci revenim la asteptare, cel putin pana saptamana viitoare, timp in care sa dea dracii in degetele mele daca mai verific sistemul online de urmarire al aplicatiei!

G'day mate!

2 comentarii:

  1. Stefan - http://www.libertatea.ro/detalii/articol/incredibil-o-doctorita-de-la-casa-de-pensii-din-botosani-isi-lua-casa-in-fiecare-luna-343045.html
    Numai dispera ca mai aveti un pic si plecati din mocirla asta infecta. va felicit ca ati ales sa faceti pasul asta si nu va mai gandti la regrete sau alte chesti de genul asta ca ati facut alegerea corecta

    RăspundețiȘtergere
  2. :) hai ca mai ai un pic:)
    bine macar ca CO-ul iti raspunde :)
    bafta

    RăspundețiȘtergere