miercuri, 15 iunie 2011

celalalt EU - Big Bro'

    Va salut dragi ascultatori!
    Ma numesc, complet, Ioan Horia Olar, si am patru primaveri in plus fata de Daniel, adunate, sa tot fie cam 31 de ani.
    Sunt arhitect, deci visator, deci imaginatie bogata, deci cu tendinta de a visa cu ochii deschisi, deci inclinat spre a ma increde si implica in multe vise ce s-au dovedit a fi sortite esecului, dar incapatanat, rabdator si suspicios din fire, rebel.
    Ma calauzesc in general dupa trei principii simple: Crezi ceea ce vezi, Norocul ti-l faci cu mana ta, si Daca ceva trebuie facut bine, fa-l tu insuti.

    Sunt fericit! Aici, acum! Nu in Romania, nu pt Romania. Dar in lume, pe Pamant, sub Soare, sub stele...
    Sunt fericit ca am parinti, familie, si rude care ma iubesc, si pe care ii iubesc.
    Sunt fericit ca am un frate care a alaturi de mine pe drumul asta spre un viitor mai bun...
    Sunt fericit ca mai avem un pic de asteptat si scapam...
    Sunt fericit ca am priteni dragi care s-au molipsit de emigrare, si ca mai am prieteni dragi care acum incep sa se gandeasca serios la emigrare...
    Sunt fericit in fiecare zi ca am dreptate in ceea ce priveste tara asta frumoasa - Romania - si bataia de joc in care traim, pentru nu se amelioreaza, pentru e din ce in ce mai greu, mai rau, mai jos, mai intunecat, pentru asta inseamna ca am luat hotararea cea mai buna in ceea ce ma priveste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu