duminică, 19 iunie 2011

ROMANIA - pamant unguresc, ocupat de romani 3

rupeti-va 30 de minute din timpul vostru, si urmariti cele doua documentare...e de datoria voastra ca romani, sa nu uitam niciodata...

NU UITA ROMANE!

ATROCITATILE MAGHIARE LA OCUPAREA ARDEALULUI

...poporul asta de ne numim romani isi merita soarta cu varf, si indesat!

Vice-prim-ministru este un bozgor (ungur) decorat cu Steaua Romaniei in grad de cavaler.
Alti doi ministrii din cabinetul actual de guvernare sunt bozgori (unguri)...

Eu sunt din tata ardelean, mai localizat geografic, maramuresean...si am rude, multe, si in Baia Mare, si in Satu Mare, si in Cluj, si in Brasov, si in Zalau, si in Hida, si in Belis...si bozgorii de acolo sunt putini comparativ cu romanii, dar se impun...si eu am trait pe propria-mi piele trista experienta ca in Satul Mare sa nu primesc o inghetata la un magazin de la parteru unei case, pt nu am stiut sa salut si sa cer in ungureste... Iar verisoara mea (de loc din Satu Mare), a cerut ea...si ei i-a dat...

...si acum, te plimbi prin tara noastra, si vezi in loc de Primaria Comunei, sau Consiliul Local al Comunei , in ungureste "Városháza" sau "önkormányzat" ...
   Nici in cele mai democratice, sau totalitariste tari nu exista asa ceva!...Minoritatea e minoritate, punct, ca au si ei drepturile lor, de acord, dar nu sunt mai cu mot ca noi, iar pana la urma sunt romani, caci aici traiesc, si de aici au cetatenie...dar, la noi ca la nimeni altundeva.

...dar revenind la concluzia din primul paragraf, NE MERITAM SOARTA!

2 comentarii:

  1. scor la pauza, Romania zilelor noastre 3, eu, viitor emigrant 0

    RăspundețiȘtergere
  2. salutare,
    am trecut si eu prin experienta trista de a nu primi un amarat de pachet de biscuiti comunist(ca eram pe vremea lu' raposatu') de la o fufa,vanzatoare la magazinul local din localitatea homorod(harghita),unde eram in tabara,la sfarsit de clasa 1.si tot pt ca nu stiam in maghiara.
    imi bag gheara in gat doar cand ma gandesc la asta!
    duca-se invartindu-se la budapesta masii daca vor ungureste(scris si vorbit).
    p.s.:
    bafta cu emigrarea;va ajung si eu din urma(prin 2013)

    RăspundețiȘtergere