marți, 28 iunie 2011

celalalt... "Scumpa si iubita" Romanie

...Hola!
...Hai sa povestesc una tare: Sunt administrator la firma mea, si asociat, si angajat...sunt asa din 2005 de cand am infiintat firma. De atunci nu s-a schimbat nimic, nici domeniul de activitate, nici sediul social, nici numele meu, nici componenta adunarii generale a asociatilor...nimic.
   Am obtinut, evident ca tot omul cu firma, un certificat constatator emis de judecatoria de pe langa registrul comertului care atesta domeniul, sediul si administratorul, pe care scrie ca este valabil pana la modificarea conditiilor enumerate mai sus...Mai departe...
   Romania de azi, prin registrul comertului, m-a dat in judecata si a castigat procesul pentru dizolvarea judiciara a societatii pe motiv ca de la infiintare pana in prezent nu am depus nici un fel de declaratie fiscala... Ghiciti ce? Evident ca aceste declaratii au fost depuse, la timp, si am platit sute de milioane pe taxe si impozite...dar acolo unde se depun si platesc, la agentia nationala de administrare fiscala...nu si la registrul comertului...drept urmare am pierdut procesul...distractia a inceput insa in momentul in care m-a sunat un beneficiar ca i-au fost anulate facturile emise de mine pe motiv de tentativa de evaziune fiscala, pt ca firma mea este desfiintata! 
   Sa va explic...cand m-a dat in judecata registrul comertului, eu nu am fost instiintat, citatia nu a ajuns la mine...pentru ca aceste citatii nu sunt cu confirmare de primire...sunt simple, ti le pune cineva (postasul) in cutia postala, daca ti le pune...pentru ca judecatoria nu are bani de o taxa postala in plus...drept urmare, nestiind de proces, nu am avut ce si cum sa ma apar, drept urmare s-a pronuntat sentinta in lipsa mea...asadar nu aveam nici cea mai vaga idee cum ca firma nu ar mai exista!
   Normal ca m-am dus la registrul comertului cu hartiile din anul 2005 pana in prezent stampilate de ANAF, m-am dus cu OP-urile prin care am platit impozite, carti de munca, taxe, amenzi...nimic! N-am depus si la ei, nu sunt valabile!
   I-am dat in judecata, evident! Hehehe...sa dai in judecata statul, in Romania, e ca si cum strigi in gura mare in piata plublica, si crezi cu toata fiinta, ca esti Don Quijote!
   Am avut noroc, pentru ca registrul comertului a castigat procesul, s-a emis hotararea definitiva si irevocabila, s-a depasit termenul de recurs, dar...registrul comertului nu a publicat hotararea in monitorul oficial (caci asa spune legea pe la noi - o hotarare judecatoreasca intra in vigoare doar dupa publicare in MO)... Asta a fost norocul meu, pentru ca tribunalul a decis ca daca depun toate hartiile la registrul comertului si aduc dovada ca au fost inregistrate si introduse in sistem, si hotararea nu a fost inca publicata, atunci dispare cauza dizolvarii firmei, si hotararea devine fara fond, si drept urmare nula...
   Asa a si fost, de un an si jumatate incoace...pana azi!
   M-a sunat directoarea economica aka expertul contabil aka simplu, contabila...ca mi-a expirat mandatul de administrator inca din 2009, ca mi-a expirat sediul social inca din 2009, ca in conformitate cu legea eu semnez ilegal contracte, facturi, imputerniciri, etc. inca din 2009! Problema cea mare nu ar fi asta, ca am zis bine, daca sunt tampiti n-ai ce face, trebuie sa manac o paine asadar trebuie sa joc dupa cum canta ei...facem mandat nou de administrator, facem contract nou pentru sediul social...eeee, doar nu credeati si voi, ca si mine, ca e atat de simplu?!
   In continuare, la registrul comertului, firma apare ca dizolvata din 2010! Cu toate ca le-a fost comunicata hotararea judecatoreasca, cu toate am am depus toate actele si la ei, nu numai la ANAF, cu toate ca numai in ultimul an am platit peste un miliard impozite, cu toate ca am contracte cu statul si ca particip la licitatii publice...
   Inchei prin a va spune ca nu stiu ce trebuie sa fac acum...chiar nu stiu...nu am voie sa mai semnez nimic de 2 ani pentru ca fac evaziune fiscala...dar nu pot nici sa imi reinnoiesc mandatul de adminsitrator pentru ca nu mai am firma (dupa registrul comertului) la care sa fiu administrator...
   Doamne! Ajuta-ma sa gasesc puterea sa mai rezist intreg la minte in tara asta, pana imi iese viza! Amin!
   HAI ROMANIA! - HAI SICTIR!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu